Reklamefirmaet The Logo Company fra New York har udgivet en infografik, der undersøger de psykologiske virkninger af farver i logoer.Gule og orangefarvede logoer signalerer optimisme og venlighed. Rød er en fed farve, der fremkalder spænding, mens lilla antyder kreativitet eller visdom. BlÃ¥ stÃ¥r normalt for pÃ¥lidelighed, mens grønt minder om naturen. Hvid er et klassisk valg for mærker, der ønsker at fremhÃ...
Tip til logodesign for nystartede virksomheder Du spekulerer sikkert på, hvor meget tid du skal bruge på logodesign. Logodesign er over os alle sammen. Generelt fungerer logoer som en hurtig påmindelse om en virksomhed eller et produkt. For kunden er de fleste logo maker den, der repræsenterer udfordringen med at integrere deres krav og ideer i en enkelt grafik. Uanset hvad, er logodesignet blevet en af de væ...
For de fleste virksomheder er brand awareness i dag blevet synonymt med logodesigns. De fleste tror dog, at når vi taler om logo, så er det kun designet, vi taler om. Nå, men det er ikke sandt. Hvis sandheden skal være fortalt, består et logodesign af både strukturen og typografien. Der er ingen måde et logodesign kan se fantastisk ud, hvis det ikke har en perfekt skrifttype til at matche. En mismatchet s...
Mennesker har en bestemt opfattelse af brands som etiketter for bestemte produkter fra en virksomhed. Men ikke alle tænker på et brand som et socialt koncept med elementer, der udløser en persons følelser og filosofiske tanker. Forestillingen om brands som socialt konstruerede afspejler, hvordan folk skaber ideer og billeder, som de knytter til produkter og tjenesteydelser, der skal købes. Både mærket og for...
I dagens tid, hvor kunderne har kort opmærksomhedsspændvidde og endnu kortere hukommelsestid, kan logoer være afgørende for en virksomheds tilstedeværelse på markedet. Derfor gør de fleste organisationer i disse dage en indsats for at finde på unikke logoer, der er attraktive nok og samtidig fortæller, hvad virksomheden handler om. Men med de millioner af logoer, der oversvømmer markedet, tror du så, at de...
Hvordan logodesigns bliver lavet: Transaktioner mellem designere og kunder Designprocessen, især for logoer, er en tovejsproces mellem designeren og kunderne. Som designere er vi nødt til at forstå mere end blot det grundlæggende om vores kunder. Til gengæld skal vores kunder vide mere om vores stil for at se, om den vision, de har i tankerne om deres logo, og den kunstfærdighed, vi har som designere, ville pa...
Logoet er det vigtigste udtryk for dit brand og spiller derfor en afgørende rolle i markedsføringsindsatsen for din virksomhed. Det vil ikke være forkert at sige, at logoet bærer din brandidentitet og er din virksomheds ansigt udadtil over for dit publikum og verden. Derfor skal du være virkelig seriøs, mens du designer dit logo, og der er mange faktorer, der arbejder sammen for at give liv til logoet. Start m...
Personligt præg med brugerdefinerede logo-etuier Det bliver stadig vanskeligere at finde gaver til folk. Vi er hurtigt på vej ind i feriesæsonen, og snart følger afslutningen på endnu et skoleår. Hvad giver du dine medarbejdere? Hvad giver du de afsluttende seniorer? Hvad med de studerende, der lige er begyndt på gymnasiet? Når du beslutter dig for, hvad du skal give de vigtige mennes...
De letteste mÃ¥der at promovere dit websted pÃ¥ i dag Alle virksomheder ønsker at forfølge vejen til succes og gøre deres websted populært blandt deres publikum og potentielle kunder. ForstÃ¥else en vigtighed af web tilstedeværelse mange virksomheder har udviklet en hjemmeside til at fremme deres virksomhed’s produkter og tjenester. Nye forretningswebsteder har skabt hÃ¥rd konkurrence blandt webste...
Specifikt logodesign Din virksomhed har et brandnavn og et logo; men skiller dit image sig virkelig ud? Kan du skille dig ud blandt dine konkurrenter? Mange virksomheder kæmper med branding og med at skille sig ud fra mængden og deres konkurrenter. Det skyldes, at det at designe et logo kræver professionalisme at studere naturen, historien, kulturen, værdierne, farverne og dens symboler og at forstå konkurrenc...
MÃ¥ler dit website’s mÃ¥lgruppe Hvor mange mennesker besøger dit websted? Hvor kommer de fra? Hvad laver de? AFS Analytics besvarer disse spørgsmÃ¥l og meget mere! En pÃ¥lidelig og nem løsning at bruge Med AFS Analytics kan du analysere de besøgendes adfærd og forstÃ¥, hvordan du kan forbedre og ændre indholdet pÃ¥ dit website for at fÃ¥ mere trafik. En "Right Now" rapport giver dig ...
Letterpress er en trykteknik, der gÃ¥r tilbage til midten af det XV. Ã¥rhundrede. Selv om digitaltryk i dag er den mest udbredte metode til trykning, oplever bogtrykkeriet en genfødsel pÃ¥ grund af dets unikke følelse, tekstur og visuelle effekter. Denne genoplivning, i modsætning til bogtrykkeri’ brug tilbage i tiden, ses dog inden for kunst, papirvarer, særlige begivenheder osv. Start design af dit logo...